Bralci



četrtek, 26. april 2012

MUSKA, KI DOBESEDNO SEKA

Petkov koncert skupine HeaveniX je bil fantastičen. Mislim, ej – zame in za moj okus je to trenutno eden boljših slovenskih rock bendov – če ne celo najboljši! Spominjajo me na Siddharto. S tem, da so mi celo še bolj všeč kot Siddharta. Včasih sem bila totalna fenica Siddharte, imela sem vse njihove CD-je, vsak njihov album, ki je na novo izšel, sem morala TAKOJ kupiti in ga nato preposlušati čez in čez, da sem že po nekaj dneh znala na pamet vse komade v celoti. Vendar me zdaj že nekaj časa ne fascinirajo več. Ne vem, zakaj. Preprosto niso mi več to, kar so mi bili včasih. Zdaj so na njihovo mesto stopili HeaveniX … Ja, res, pa naj se sliši še tako neverjetno! Ker, kdo pa sploh pozna ta bend? Zaenkrat je še precej neznan. A upam si trditi – oba s Petjo si to upava – da bodo s svojim najnovejšim komadom zasloveli. Kar predober je, da ne bi.
V petek je bilo res fenomenalno. Roxly se je tresel in vibriral od dobrega starega rocka. Dobro nažigajo, ni kaj ;). Njihov nov komad z naslovom Nov nor čas pa je nekaj najboljšega, kar sem v zadnjih letih slišala. Sploh na slovenski glasbeni sceni. In videospot, ki so ga v petek v Roxly-ju premierno predstavili – ne bi mogel biti boljši! Res ne. Zgodba, ki jo prikazuje in o kateri govori skladba, je tako zelo aktualna za ta čas, za to sodobnost, v kateri prav zdaj živimo. Ob gledanju videospota in hkratnem poslušanju spremljajoče glasbe so se mi ježile dlake in razmišljala sem: »Ja, to je to, to je to
S Petjo sva pred odrom preplesala kar nekaj ur. Tako zelo nama je dogajalo, da sva že resno razmišljala, da tisto noč sploh ne bi šla spat, ampak bi po končanem koncertu šla še v kakšen disko in žurala in plesala do jutra. A ob pol treh, ko so božanski zvoki HeaveniX-ov potihnili in sva bila utrujena in skoraj povsem gluha, nisva bila več tako navdušena nad to zamislijo in sva se odpravila vsak na svoj konec Ljubljane, spat.
Kakorkoli, bilo je sekajoče dobro in vse pohvale Boštjanu Andrejcu - Boosheeju, Patricku Vlačiču, Roku Golobu in Davidu Morganu!

Ni komentarjev:

Objavite komentar