Bralci



sreda, 11. april 2012

Res super, tale delavnica

Včeraj sem bila na drugem delu delavnice Simulacija selekcijskega postopka, ki jo je pripravil Karierni center Univerze v Ljubljani. Na prvem delu prejšnji teden smo reševali psihološke teste, na drugem delu, individualnem pogovoru, pa so mi dve študentki in en profesor psihologije pripravili intervju (takšen kot na pravem razgovoru za službo) ter razlago in analizo rezultatov mojega psihološkega testa. Bilo je zelo zanimivo in moram reči, da tudi blagodejno za mojo samozavest. Slišala sem sicer v glavnem stvari, ki jih sama že vem, saj je študentka, ki je analizirala moj test, zelo dobro ugotovila moje bistvene lastnosti in značilnosti, a obenem je povedala toliko dobrega, toliko pozitivnega, da je to resnično zelo dobro vplivalo na mojo samozavest. Iz mojega testa, pa tudi iz intervjuja, ki sem ga imela s ta drugo študentko, je ugotovila, da sem:
- zelo ustvarjalna (veliko pišem in si želim izdati knjigo),
- z vso močjo usmerjena k samostojnosti in neodvisnosti pri delu (torej timsko delo ni preveč zame, najbolje se počutim, če lahko delam sama),
- da imam organizacijske in vodstvene sposobnosti (torej, če bi delala v timu, bi mi najbolj odgovarjalo, če bi imela neko vodilno vlogo, ker znam zelo dobro svetovati drugim, jih usmerjati in voditi),
- umirjena in samozavestna (na tem drugem bi po moje sicer morala še delati, a vseeno je bilo lepo to slišati),
- prijazna in usmerjena k drugim, vedno želim pomagati drugim,
- izredno natančna in pozorna na podrobnosti (kar se dobro vidi pri lektoriranju, kjer je poudarek ravno na podrobnostih; pa tudi drugače v življenju me ponavadi zmoti že to, da podrobnosti niso urejene),
- zelo delavna (tudi to je opazno pri lektoriranju, saj vedno, ko me pokličejo in me vprašajo, če bi lahko nekaj lektorirala, takoj pustim vse ostalo in se nemudoma lotim dela. Poleg tega si tudi postavim rok, v kolikem času želim končati, in ponavadi mi v določenem času tudi uspe),
- zelo rada imam red (kar je tudi povsem res, saj me nered, recimo na pisalni mizi, kar nekako iztiri in ne morem normalno delati. Vedno moram imeti vse pospravljeno. Morda na to vpliva dejstvo, da imam devico v ascendentu ;)),
- da me neuspehi na začetku sicer malce ohromijo in iztirijo, a se potem hitro spet poberem in grem naprej, s podvojeno močjo in neomajno vero, da mi bo uspelo,
- da imam ogromno izkušenj, ki pa bi jih morala bolj poudariti.
Skratka, res VELIKO stvari sem izvedela, a obenem ničesar posebno novega ali takega, česar ne bi že sama vedela o sebi, pa vseeno je lepo te stvari slišati še od drugih, lepo je, če ti nekdo, ki te prvič vidi, samo na podlagi tvojega psihološkega testa in poskusnega intervjuja na razgovoru za službo pove o tebi vse, kar je res in pri tem močno poudari predvsem tvoje pozitivne lastnosti, vse tisto, kar je tvoja prednost. Poleg tega sem dobila nekaj nadvse koristnih napotkov, nasvetov in idej, kako naj sestavim svoje motivacijsko pismo in življenjepis, ki ju pošiljam potencialnim delodajalcem. Izvedela sem, da se da te zadeve napisati in sestaviti na veliko bolj izviren, zanimiv in izstopajoč način, kot sem to počela do zdaj. Mislila sem, da je pač treba pisati po nekih pravilih, od katerih se ne sme odstopati. Niti na kraj pameti mi ni padlo, da bi svojo prijavo na prosto delovno mesto in življenjepis lahko sestavila v obliki tabele, alinej ali celo miselnega vzorca!?! In vendar, zakaj ne?! Če to ne bi bilo izstopajoče in izvirno, potem pa res ne vem, kaj bi bilo. Res je, da delodajalci dobijo na stotine ali tisoče prijav na isto delovno mesto in če je tvoja enaka vsem drugim, je verjetno še prebrali ne bodo. Itak vedno samo preletijo, ker iščejo samo bistvene informacije o tebi. Izobrazba, izkušnje in pozitivne lastnosti - s čim bi kandidat lahko pripomogel k njihovemu podjetju.
Nekdo je moral samo malo potrkati na moje možgane in jim povedati, hej, to se lahko naredi tudi drugače. Zdaj imam polno glavo idej, kako bom sestavila svoje motivacijsko pismo in življenjepis, poleg tega so včeraj na oddelku za psihologijo na Filozofski fakulteti res naredili ogromno za mojo samozavest, zato bom z veliko večjo vnemo kot doslej iskala prosta delovna mesta, na katera se bom prijavljala s svojim osveženim in mnogo bolj izvirnim življenjepisom.

Ni komentarjev:

Objavite komentar