Bralci



sreda, 27. februar 2013

In kaj zdaj?

Ali koga zanima,  kaj se zgodi potem?
Prepričana sem, da ja.
Vendar naslednja postaja mojega romana ni blog, temveč knjiga, prava, resnično izdana knjiga - ne iz mesa in krvi, ampak iz papirja in kartona ali iz česarkoli so že današnje knjige.
In zato bodo morali tisti, ki jih res zanima, kaj se zgodi v moji knjigi, počakati, da izide. Zadnjega poglavja na blogu ne bom objavila. Jasno, da ne!
In, če je tukaj kdo, ki mi lahko kakorkoli pomaga pri izdaji knjige - kar z besedo na dan! Vsakršna pomoč bo zelo dobrodošla. Sem še dojenček na tem področju, neizkušen začetnik. Vse, kar imam, je talent.
Seveda bom še naprej pisala na blog in morda tudi namignila, kaj se zgodi na koncu knjige.
Tega pa si gotovo ne želite zamuditi.

Ni komentarjev:

Objavite komentar