Bralci



četrtek, 7. marec 2013

Dan žena

Kako lepo, da imamo ženske svoj praznik. In še dobro, da smo danes v precej boljšem položaju kot pred leti in stoletji.
To noč sem imela vse sorte nekih čudnih, zmedenih sanj, med drugim sem bila na nekakšnem srečanju ali nekaj podobnega, kjer je bilo veliko ljudi, in nek smrkavec (nek mlad intelektualec, recimo) je naglas razglašal, da so ženske na svetu predvsem zato, da rojevajo otroke. Vsak, ki me dobro pozna, si lahko predstavlja, kako me je to razpičilo. Šla sem do njega in začela obračunavati z njim in njegovim primitivnim mišljenjem. Ne spomnim se, kaj točno sem govorila, vem le, da sem na ves glas in brez zavor izražala svoje popolno nestrinjanje s to trditvijo. A da so ženske na svetu samo zato, da rojevajo otroke? Zakaj so pa potem moški na svetu? Samo zato, da jih delajo? Me zanima, kateri junak bi se strinjal s TO trditvijo. Takole sem ga nadirala, dokler se ni od nekod kar na lepem pojavil moj stric in ga začel zagovarjati. Potem sem nadirala še njega. Potem se je vse skupaj verjetno končalo.
Res se nikakor ne morem in se tudi nikoli ne bom sprijaznila s to mislijo. Da smo ženske na svetu v glavnem zato, da rojevamo otroke. Dobro, materinstvo je ena glavnih in temeljnih nalog ženske, to priznam. Ampak da bi vsaka ženska na tem svetu morala biti tukaj s točno tem razlogom in samo zaradi njega - ne, to je pa preveč. Poročiti se in imeti otroke ni glavna naloga ženske. Vsaj ne vseh žensk. Jasno je, da bodo tiste, ki si tega želijo, to tudi storile in jih bo to osrečilo (ali pa tudi ne). Ampak ali lahko to stori tudi ženska, ki si tega ne želi? Seveda lahko, a kaj, ko bo po vsej verjetnosti celo življenje nesrečna, onesrečila pa ne bo le sebe, temveč tudi svojega otroka in po možnosti še partnerja.
Kakšen smisel ima početi nekaj samo zato, ker naj bi bilo tisto najbolj primerno, najbolj prav in najbolj pričakovano s strani drugih? Samo zato, da se prilagodimo drugim in ukalupimo v njihove kalupe? Edino, kar smo res dolžni sami sebi (sami sebi, ne drugim!), je to, da sledimo svojim željam. V trenutku, ko začnemo slediti željam drugih, skrenemo s svoje poti in stopimo na pot nezadovoljstva, razočaranja in frustracij.
Drage ženske, vse najboljše in sledite svojim najglobljim željam!

Ni komentarjev:

Objavite komentar