Bralci



nedelja, 17. marec 2013

Še ena dobra knjiga

Danes pišem zato, da pohvalim zadnji roman J. K. Rowling, Nadomestne volitve, njen "prvi roman za odrasle".
Ženska me je navdušila že s Harryjem Potterjem, ki sem ga kot najstnica in tudi še kot študentka prebirala z velikim užitkom, še zlasti zadnje knjige iz serije, ki so bile boljše od prvih. Sploh ne vem, kolikokrat sem jih prebrala. Fascinirala me je tudi njena življenjska zgodba. Iz matere samohranilke, revne učiteljice, tako revne, da je hodila pisat v kavarno, ker njeno stanovanje ni bilo dovolj ogrevano, se je prelevila v eno najbogatejših pisateljic na svetu. Prava zgodba o uspehu. Ko sem slišala, da je napisala prvi roman za odrasle, me je najprej rahlo odbil naslov. Oh, zakaj pa politična tema, sem si mislila, to me pa res ne zanima! A to je bila preuranjena sodba, sodba zgolj na podlagi površnega prvega vtisa. Knjigo sem rezervirala v knjižnici (seveda je bila konstantno izposojena) in ko sem jo končno pričela brati, sem ugotovila, da politika sploh ni glavna tema tega romana. V tej knjigi se prepleta s toliko drugimi, neskončno bolj zanimivimi, aktualnimi in tudi bolečimi temami današnje družbe, da je povsem prebavljiva.
Skoraj bi lahko rekla, da gre za tolstojevski roman. Obširna zgodba in ogromno oseb z izdelanimi, neverjetno živimi značaji, katerih življenja se bolj ali manj tesno prepletajo. Odlično ogledalo sodobne družbe, popolna slika sveta, v katerem živimo, delamo, ljubimo in se mučimo.
Vse pohvale in zelo, zelo priporočam v branje.

Ni komentarjev:

Objavite komentar