Bralci



nedelja, 25. marec 2012

Moj amaterski igralec

V petek sem si ogledala amatersko gledališko predstavo v Centru Zarje v Zalogu. V njej je glavno vlogo odigral moj dragi, zato je logično, da sem jo hotela videti. Še toliko bolj, ker sem vedela, da bo igral žensko. Petunjo. Mamo dveh otrok in ženo "pijanca in brezdelneža" Pepeta. Ne bom posebej poudarjala, da je bilo za crknit smešno. Petja alias Petunja je bil/-a oblečen/-a v oprijete pajkice, zeleno bluzo, na glavi je imel/-a blond lasuljo s prikupnimi kodrci, na nogah pa čevlje z visokimi petami. Res dobra baba :). Po predstavi je kar nekaj moških uporabnikov Zarje izjavilo: "Ej, Petja, nisem vedel, da imaš tako dobre noge." Madona, če bi gledali samo spodnji del njegovega telesa, bi še mislili, da je ženska in jaz bi imela nekaj konkretnih razlogov za ljubosumje. Seksi, tale Petunja, ni kaj ... ;)
Vsi igralci so bili fenomenalni, tako Petunjina otroka v pižamah in z dudama kot njen mož Pepe, duhovnik Kencijan in Petunjina mama Mici. Še najboljša pa je bila Petunja, brez lažne skromnosti. Resnično ima igralski talent, ki bi ga moral/-a malo bolje izkoristiti. Saj ga velikokrat izkorišča v vsakdanjem življenju, na primer, ko mene zafrkava, a to ni dovolj. Sicer pa ... saj sploh nisem tako navdušena nad tem, da bi šel igrat v kakšno amatersko gledališče, ker bi se tam lahko kakšna ženska (ali pa moški!) zaljubil/-a v njegove noge in zadnjico! :D
Ne smem mu dovoliti, da bi pajkice še kdaj oblekel, razen zgolj v moji prisotnosti, seveda. To je pa nadvse zaželeno. ;)
Na spodnji sliki se njegovih nog ne vidi, je pa dobro razviden zgornji del njegove pojave in kostuma. Superca, res :).



 

Ni komentarjev:

Objavite komentar