Bralci



torek, 20. marec 2012

Razlog za proslavljanje ...

Danes ga pa res imam!
Dobila sem delo, prvo "ta pravo", zaresno delo. Končno!
Moja prijazna ljubljanska gostitelja K. & K. sta me celo pogostila s slastno torto. Prav toliko vesela sta, kot sem jaz, če ne še bolj :).
Že pred skoraj dvema tednoma sem bila na razgovoru za delo lektorice na neki firmi, ki se ukvarja z vezavo in lektoriranjem diplomskih nalog. Danes me je poklicala Nika, punca, ki tam dela in ki jo povrhu še osebno poznam, saj je članica našega Mladinskega kluba Društva slovenskih pisateljev. Sporočila mi je, da so se odločili, da bodo sodelovali z mano. Kar pomeni, da bom za njih lektorirala diplomske naloge. Gre za delo prek avtorske pogodbe, ki poteka od doma, povrhu pa je to delo, ki me nadvse veseli in ga opravljam hitro in kar dobro. Prav to je bil očitno tudi ključni element pri njihovi odločitvi. Za test so mi namreč poslali vzorec diplomskega dela, ki sem ga morala lektorirati. Nika mi je rekla, da je bila moja lektura, glede na to, da je bila opravljena ekspresno hitro (36 strani v približno dveh urah in pol), izredno kvalitetno opravljena, sicer z nekaj manjšimi napakicami, a še vedno zelo dobro.
Bila sem preprosto srečna in sem še vedno. Končno mi je nekaj uspelo, končno nekaj, kar ni prek študentskega servisa (saj tudi ne more biti, ko pa že lep čas nisem več študentka). Sicer tudi temu ne morem reči ravno "služba", ker obseg dela in plačilo nista tako velika, a v končni fazi me to niti najmanj ne briga. Delo JE in to ne "kr neki", ampak nekaj resnega, nekaj ta pravega!
Poleg tega imam že skoraj 100 % zagotovljeno še eno delo. Za polovični delovni čas, v trafiki, katere lastnica je že v skoraj prijateljskih odnosih z mojim zgovornim zaročencem, ki hodi tja po tobak (in posledično je seveda v podobnih odnosih tudi z mano). Zadnjič sem šla tja vprašat, čisto tako, v stilu "poskusiti ni greh", in lastnica mi je povedala, da bo prav kmalu nekoga rabila, ker bo fant, ki zdaj dela pri njej, takoj, ko dobi delo z osemurnim delavnikom, odšel in bo njegovo delovno mesto prosto. Ker me pozna in ker še bolje pozna mojega Petjo, mi je obljubila, da me bo poklicala takoj, ko bo tisti fant našel delo, ki ga išče. In potem lahko jaz začnem.
In tako bom nekako skrpala skupaj. Dve deli s "polovično" plačo, pa bo približno nekaj takega, kot bi imela eno "normalno" plačo. (No, sicer ne vem točno, kakšna naj bi bila "normalna" plača, a pustimo to.)
Skratka ... odpira se.
Jupi :). 

Ni komentarjev:

Objavite komentar